«Кибербуллинг» тақырыбындағы вебинар

2022 жылдың 11 наурызында « Астана дарыны» дарындылықты дамыту және психологиялық сүйемелдеу орталығының психологиялық қызмет бөлімі педагог-психологі Хамзина К.М. Нұр-Сұлтан қаласының №83 мектеп-лицейі оқушыларының ата-аналарына арналған «Кибербуллинг» вебинарын өткізді.

Вебинардың мақсаты: ата-аналардың Интернет желісіндегі балалардың қауіпсіздігі туралы хабардарлығын, ата-аналарды баланың интернеттегі қауіпсіздігі мәселесі бойынша ақпарат көздерімен таныстыру.

Вебинарға 68 ата-ана қатысты.

 «Астана дарыны» ДДжПСО психологиялық қызмет бөлімінің педагог-психологі К.М. Хамзина ата-аналарға кибербуллинг, кибербуллингтің түрлері, оның қаншалықты кең таралғаны, қорлаудың осы түрінің салдары қандай, оны қалай болдырмау және одан қалай қорғану керек екені туралы айтты. Сондай-ақ кездесуде бұл құбылыс Интернеттің таралуымен, Желідегі қарым-қатынаспен қатар барлық жерде пайда болғанын атап өтті.

Жасөспірімдердің қазіргі буыны ғаламтор кеңістігін ерте меңгереді, өз пікірлерін сол жерде жариялауға үйренеді, әлеуметтік желілерде тіркеледі, түрлі форумдарда түрлі тақырыптарды белсенді талқылайды, ютубта өз арналарын жүргізеді және Instagram-да парақшалары бар. Вебинарда бүгінгі таңда интернет кеңістігі – бұл балалар мен жасөспірімдердің табиғи мекендейтін орны екені айтылды.

Вебинарда ата-аналардың шамамен 10% – ы кибербуллинг тақырыбы оларға таныс екенін және олардың балалары бұл жағдайға өкінішке орай тап болғандарын айтты.

Вебинар соңында педагог-психолог ақпараттық кеңістіктегі кибербуллинг және деструктивті мінез-құлық фактілерін ерте анықтау бойынша білім беру ұйымдары жұмысының кейбір аспектілеріне тоқталды.

Қорытындылай келе, кибербуллингпен күресу керек және күресуге болады. Ересектер «бетпе – бет» қудалаумен айналысатын балалар мен жасөспірімдерге ерекше назар аударуы керек, өйткені олар қауіп-қатерге ұшырайды және өздері кибершабуылға ұшырауы мүмкін екені ескертілді.

Мектеп-лицей психологі мен педагогтары осы ұжым үшін ата-аналармен өзара әрекеттесудің жаңа формасының жоғары нәтижелілігі мен тиімділігін атап өтті.