Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру және балалар мен ата-аналар арасында сенімді қарым-қатынас орнату мақсатында «Астана дарыны» дарындылықты дамыту және психологиялық сүйемелдеу орталығының ғылыми консультанты, Қазақстан Педагогикалық ғылымдар Академиясының академигі, педагогика ғылымдарының докторы (ҚР), әлеуметтану ғылымдарының докторы (РФ), профессор А.Н.Тесленконың авторлық жобасы жұмыс жасайды.
2021 жылдың 09 қазанында № 79 мектеп-лицейінде «Ата-аналар клубы» қоғамдық диалог алаңының «Бесінші сынып оқушысының мектепке бейімделу қиындықтары және оларды жеңудің құпиялары» тақырыбында кезекті отырысы өтті. Жалпы білім беретін мектептің орта буынында оқу жағдайларына бесінші сынып оқушыларын бейімдеу мәселесіне автор әлеуметтанушының, психологтің және педагогтің көзімен авторлық көзқарасын ұсынды. Келесі мәселелер қарастырылды:
- 5-ші сыныпқа ауысуға байланысты өзгерістерге баланың физиологиялық, әлеуметтік және психологиялық дайындығының ерекшеліктері;
- сәтті және теріс бейімделудің белгілері (бейімделу);
- бесінші сынып оқушыларын оқытудың жаңа жағдайларына бейімдеудің негізгі қиындықтары (жаңа пәндер мен мұғалімдер, оқу күнінің ұзақтығын арттыру, кабинеттік жүйе, үй тапсырмаларының арттырылған көлемі және т. б.);
- балалардың оқуға деген ынтасына, сынып пен мектептің қоғамдық өміріне араласуына әсер ететін дағдарыстық өзгерістер;
- оқушының позитивті өзін-өзі тануы мен оның өзіндік тұжырымдамасын қалыптастырудағы бағалаудың рөлі;
- бесінші сынып оқушыларын мектепке бейімдеу қиындықтарын еңсеруде ата-аналарды қолдау және көмек көрсету.
«Астана дарыны» ДДжПСО ғылыми кеңесшісі А. Н.Тесленко өз сөзінде бесінші сынып оқушыларының мектепке бейімделуінің физиологиялық және психологиялық қиындықтары, мектепке бейімделу кезеңінде отбасындағы баламен қарым-қатынас жүйесі сияқты сұрақтарға жауап берді.
Мектеп психологы Б.С. Есбатырова ата-аналар үшін жедел тесттер мен жаттығулар, буклеттер және үлестірме материалдар дайындады. Сондай-ақ, мектеп психологі ата-аналармен релаксация мақсатында бұлшықет қысқыштарын түсіну және алып тастау үшін практикалық жаттығулар өткізді. Сана мен түпсананың жұмысы үшін тиімді психотехника қолданылды.
Іс-шара кері байланыспен және рефлексиямен аяқталды.